top of page

Év végi booktag

Sziasztok! Köszönöm az Évi végi hajrá! booktag kihívást Kukucsnak! Ritkán találok én is jó tageket, de ez igazán tetszik,mert rövid, és jók is a kérdések. Szóval gondoltam miért ne! Az kihívottam most Fanny, illetve Alexa lesz. Ha van kedvetek,szívesen olvasnám a ti válaszotokat is.

Lássuk is a kérdéseket: 1.) Milyen könyvet kezdtél el, amit még be kell fejezned? Az egyik Walt Disney-Boldog Karácsonyt! c. mesekönyve, amivel direkt lassan haladok, mert minél jobban el akarom húzni a befejezését. Gyerekkoromban nagyon szerettem, és most így felnőtt fejjel jó belőle felolvasni esténként. Most valahogy ez az egyetlen könyv, ami leginkább az ünnepek felé húz. A második Jamie Oliver - Karácsonyi receptek c. könyve, amit a kolléganőmtől kaptam kölcsönbe. Nagyon bírom Jamie Oliver stílusát, módszereit, és ízesítéseit, így gondoltam tartogat számomra új és hasznos tippeket az ünnepekre. Eddig nem okozott csalódást, és különösen tetszenek a gondolatai, amiket családi fotók kíséretében csatol egy-egy oldalra. Valahogy számomra ő az az ember, aki jól közvetíti a világ számára az evés mint rituálé társadalmi fontosságát.

Kb három napja kezdtem el Niccoló Machiavellli - A fejedelem c.könyvét, ami újraolvasás,úgyhogy biztosan elég gyorsan fogok vele haladni. Szinte az egyetlen politikai könyv amit nagyon tudok díjazni, ez alól talán még Platón- Az állam könyve a kivétel. Érdekes néha államberendezésről olvasni, és ez most a The Walking Dead 8.évadának nézése közben jött elő, hogy vágyom újból Machiavelli kötetére. Maga a sorozat rengeteg alapvető társadalmi,szociológiai és politikai tézist feszeget, vagy kérdőjelez meg a világvége folytán, így nem csoda, ha az ember előszeretettel vesz le a polcról és gondol újra egy-egy ilyen alapművet.

2. Van úgynevezett őszi könyved, amivel könnyebben átlépsz az év végi időszakba?

Először rá akartam vágni hogy nincs, de aztán belegondoltam hogy Edgar Allan Poe-t csak ősszel szeretek olvasni, úgyhogy az ő novelláskötetei azok, amikkel át szoktam vergődni magam az őszi időszakból a télibe. Mondanom sem mennyire érdekes számomra az, ahogyan kihasználja és felépíti a történeteinek világát a saját belső sötétségéből. Beteg, de valahogy pont a negatív karaktere miatt válik érdekessé. 3. Milyen új megjelenést vársz még?

Ezeket csak szépen diszkréten ideillesztem:

5. Van-e könyv, ami még esélyes az "év könyve" címre?

Van egy top 3-mas listám, amit szerintem év végén fogok összegezni. Szóval igen, vannak jelöltek!

6. Elkezdted-e már a jövő évi tervezést?

Nem szeretek előre tervezni, mert úgyis azt a pillanat adja. Viszont azt megfogadtam, hogy nem fogok kihívások miatt többet könyvet elolvasni. Ezt abszolút tiltólistára teszem, mert nem nekem való ez, az időbeosztásom miatt főleg. Szóval igen, azt elterveztem hogy szívből fogok jövőre könyveket választani. Sok volt idén a melléfogás és a félbehagyás. Jó hangolódást mindenkinek! ¡nos vemos pronto!


A te véleményed:

bottom of page